Βιογραφικό

Το βιογραφικό μου

Stats & Data Analyst

Ονομάζομαι Νατάσα Μαυρομουστάκη και είμαι Στατιστικός. Το 2004 αποφοίτησα από τμήμα Στατιστικής & Αναλογιστικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Αιγαίου και τον επόμενο χρόνο απέκτησα τον μεταπτυχιακό τίτλο στην Στατιστική & Ανάλυση Δεδομένων του ιδίου Πανεπιστημιακού ιδρύματος.

Έχω εργαστεί ως Στατιστικός στον ιδιωτικό τομέα και τα τελευταία χρόνια έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον μου η διδασκαλία της Στατιστικής, της Μεθοδολογίας της έρευνας καθώς και η υποστήριξη σε ερευνητικά έργα. Επίσης, εξειδικεύομαι στην εφαρμογή της Στατιστικής στους κλάδους της Ιατρικής και της Ψυχολογίας.

Υπήρξα για χρόνια εθελόντρια στο ENCA, το Ελληνικό Δίκτυο για τον Σεβασμό στην Γέννα καθώς και στο πανελλήνιο Δίκτυο Εθελοντών Μητρικού Θηλασμού και Μητρότητας.

Πλέον, εργάζομαι στην παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης εξ' αποστάσεως στην Στατιστική, την Μεθοδολογία της Έρευνας και στατιστικών λογισμικών καθώς και υποστήριξης σε στατιστικές έρευνες. Παράλληλα, είμαι επιστημονικός συνεργάτης στο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στις Εφαρμογές Ενσυνειδητότητας στη Θεραπεία & Συμβουλευτικής (ΕεΝΘΕΣΗ).

Νατάσα Μαυρομουστάκη
  • «Στατιστική Ανάλυση δεδομένων παραγωγής στη Βιομηχανία Φωσφορικών Λιπασμάτων Καβάλας», Εργασία στην Πρακτική Άσκηση, 2002
  • «Ανάλυση Ιατρικών Δεδομένων για την πιθανότητα εμφάνισης της ακτινικής πνευμονίτιδας σε γυναίκες με καρκίνο του μαστού από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας», 2004, Πτυχιακή Εργασία.
  • «Η διαχρονική συχνότητα των Βαλβιδοπαθειών και Συγγενών Καρδιοπαθειών στο βορειοελλαδικό χώρο την τελευταία εικοσαετία (1984-2003)», 2004
  • «Μοντέλα παλινδρόμησης για το σχετικό ρίσκο»,2005, Διπλωματική Εργασία
  • «Web-advertising as a Marketing Communication tool towards e-shopping – attitude and beliefs of Greek Internet Users»,2006
  • «Yolk sack size and embryonic heart rate as prognostic factors of first trimester pregnancy outcome”, 2007
  • «Αυτορρύθμιση συναισθημάτων και η σχέση της με τη σχολική επίδοση»,2007
  • « Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την τελική αξιολόγηση των μαθητών», 2007
  • «Ικανότητες συναισθηματικής νοημοσύνης των εκπαιδευτικών: Σχέση με την ηλικία, την εργασιακή εμπειρία , την ικανοποίηση και το συναίσθημα στην εργασία», 2008
  • «The Effect of Learning Curve on the Surgical Outcome of Viscocanalostomy»,2008
  • «Έκβαση νεογνών με ενδομήτρια καθυστέρηση στην ανάπτυξη: Συσχέτιση με προγεννητική συμπτώματα», 2008
  • «Τάσεις, απόψεις και κίνητρα αιμοδοτών εθελοντών και μη σε συνάρτηση με την ασφάλεια του μεταγγιζόμενου αίματος», 2008
  • « Νευροφυσιολογικός έλεγχος σε βρέφη και παιδιά με συγγενή υποθυρεοειδισμό: συσχέτιση με κλινικοεργαστηριακές παραμέτρους», 2008
  • «Επιληψία στα παιδιά της Βόρειας Ελλάδας: τύποι επιληπτικών σπασμών και επιληπτικών συνδρόμων»,2008
  • « Interdigital Neuroma», 2009
  • «Study of the systematic application screening for glaukoma in patients with a family history of glaucoma based in the belief model for health»,2009
  • «The organization of music on hearing of children aged 6-8 years.Experimental study using XXXVII piece of work “44 children’s pieces for piano on greek purposes” by Giannis Konstantinidis»,2009
  • «Η ενασχόληση με τα τυχερά παιχνίδια ως μια δυναμική ψυχοκοινωνική διαδικασία στο πλαίσιο των σύγχρονων πολυπολιτισμικών κοινωνιών: το παράδειγμα της Ελληνικής Κοινωνίας», 2009
  • «Neuromoto outcome of infants with bronchopulmonary dysplasia»,2010
  • «Incidence of stent thrombosis after implantation of a CD 34 antibody coated stent vs Taxus stent of Passion study in patients with ST-elevation myocardial infarction».Clin Res Cardiol 100, Suppl 2, October 2011, DOI:10.1007/s00392-011-1200-8, 2011
  • «Η πελατειακή πίστη στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα, η περίπτωση της Eurobank», 2011
  • «Brand awareness στον κλάδο του ανελκυστήρα», 2011
  • «Πιστοποίηση Ποιότητας σε ξενοδοχεία 3,4,5 αστέρων στη περιοχή της Θεσ/νίκης», 2011
  • «The role of social and psychological factors influencing the choice of a woman to give birth by cesarean section», 2014
  • «Ψυχοκοινωνιολογία της Εξάρτησης και Απεξάρτησης: Δημιουργία Ψυχομετρικού Εργαλείου για την αξιολόγηση προβληματικής ενασχόλησης με τα τυχερά παιχνίδια» ,2014
  • «Συγκριτική μελέτη της κατάστασης της ψυχικής υγείας και των εξαρτητικών  συμπεριφορών των χριστιανών και μουσουλμάνων γυναικών της Ροδόπης», 2015
  • «Πώς επηρεάζει η διαταραχή φωνής την ποιότητα ζωής των ασθενών με Parkinson», 2015
  • «Επαγγελματικό επιχειρείν στην βιομηχανία των κρασιών», 2015
  • «Ποιότητα ζωής ασθενών που υποβλήθηκαν σε μεταμόσχευση καρδιάς», 2015
  • «Ανάλυση ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας για τον Φούρνο Ζορμπά», 2015
  • «Symphysio-fundal height: How do we measure it?», RCOG National Trainees Conference London 10-11 Dec 2015
  • «Συγκριτική μελέτης της Ενηλικιότητας  σε φοιτητές του Πανεπιστημίου και σε σπουδαστές ΙΕΚ στο νησί της Λήμνου», 2016
  • «Έκπτωση γνωσιακών λειτουργιών σε ασθενείς με κάταγμα άνω πέρατος μηριαίου οστού που υποβάλλονται σε γενική ή περιοχικη αναισθησία», 2017
  • «Συσχέτιση μεταξύ των βακτηριακών βιοΰμενίων (biofilms) και κλινικών χαρακτηριστικών σε ασθενείς με χρόνια ρινοκολπίτιδα: μία πιλοτική μελέτη», 2017
  • «Απόψεις γονέων με παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και εκπαιδευτικών στα τμήματα ένταξης των Δημοτικών Σχολείων του Νομού Καστοριάς για τις μεταξύ τους σχέσεις.», 2017
  • «Η περιγεννητική φροντίδα και ο τοκετός στην Ελλάδα», Έρευνα του Ελληνικού Δικτύου για τον Σεβασμό στη Γέννα ENCA Hellas ,2018
  • «Αξιολόγηση βακτηριακών λοιμώξεων σε σχέση με την πρόγνωση των αιμορραγιών ανώτερου πεπτικού μη κιρσικής αιτιολογίας»,2018
  • «Η επίδραση του tempo στην υποκειμενική αντίληψη του ακροατή για τη χρονική διάρκεια κομματιών που ανήκουν σε διαφορετικά μουσικά στυλ κατά τη μουσική ακρόαση. Προτάσεις και εφαρμογές στη Μουσική Εκπαίδευση» , 2019
  • «Επαγγελματικό άγχος και συνθήκες εργασίας: Ερευνητική μελέτη σε αναπληρωτές προσχολικής εκπαίδευσης», 2019 
  • «Αξιοπιστία διεξεταστη και εγκυρότητα κριτηρίου της δοκιμασίας Heel to Shin σε ευπαθή περιπατιτικα ηλικιωμένα άτομα», 2021
  • «Η σχολική κουλτούρα ως παράμετρος προώθησης του εκπαιδευτικού έργου στο σύγχρονο σχολείο», 2021
  • «Διερεύνηση της επίδρασης του παράγοντα « φως πλαισίου» στις αντιλαμβανόμενες οργανοληπτικές ιδιότητες σε τρόφιμο και στις συναισθηματικές αντιδράσεις σε αυτό.», 2021
  • «Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η σχέση της με την αυτοεκτίμηση», 2021
  • «Ενίσχυση προγράμματος άσκησης και αποκατάστασης με συμπεριφορικές τεχνικές διαχείρισης του στρες σε ασθενείς με χρόνια καρδιακή ανεπάρκεια», 2021
  • «Evaluation of Resorcinol in the treatment of hidradenitis suppurativa»,2022
  • «Legacies of Habsburg vs Ottoman Empires in Eastern Europe”, 2022
  • «Γνώσεις, Στάσεις και Απόψεις των Νηπιαγωγών ως προς τους μαθητές/τριες με Κινητικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Αναπτυξιακή Διαταραχή του Κινητικού Συντονισμού)»,2022
  • «Η αυτοαντίληψη των παιδιών προ-εφηβικής ηλικίας», 2022
  • «Evaluation of quality and reading grade level of written patient information materials (booklets) on thyroid cancer», 2022
  • «Ποιότητα ζωής και ύπνου στο σύνδρομο παχυσαρκίας υπό αερισμού», 2022
  • «Διαχείριση κινδύνου και προσαρμογή των αγροτών της Θράκης στην κλιματική αλλαγή και στις επιπτώσεις της στις αγροτικές καλλιέργειες», 2022
  • «Καθημερινές δραστηριότητες και λειτουργικότητα σχετιζόμενη με την ποιότητα ζωής ασθενών με ρευματοειδή αρθρίτιδα», 2022
  • «Human Resources Management in Greek National & NATO Forces in the era of COVID 19», 2022
  • «The implementation and effectiveness of corporate social responsibility in financial institutions.», 2022
  • «Sustainable Procurement: A case study about the role in the Greek Industry», 2022
  • «Μοτίβα κινητικότητας στην πανεπιστημιούπολη του Πανεπιστημίου Πατρών», 2022
  • «Διερεύνηση της επίδρασης του παράγοντα « φως πλαισίου» στις αντιλαμβανόμενες οργανοληπτικές ιδιότητες σε τρόφιμο και στις συναισθηματικές αντιδράσεις σε αυτό, ένα πείραμα δια ζώσης», 2022
  • «Αντιλήψεις και διδακτικές πρακτικές εκπαιδευτικών Μαθηματικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με την επίλυση και κατασκευή προβλημάτων», 2022
  • «Η επίδραση της Μετασχηματικής και της Συναλλακτικής Ηγεσίας στην Οργανωσιακή Δέσμευση. Μία εμπειρική διερεύνηση στον χώρο της Τραπεζικής», 2022
  • «Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης την εποχή του Covid 19», 2022
  • «Οι ψηφιακές τεχνολογίες ως εργαλείο προώθησης και εκσυγχρονισμού των μουσείων», 2022
  • «Μελέτη για τις στιγμές ανειλικρίνειας στην ψυχοθεραπεία μέσα στο πλαίσιο του θεραπευτικού δεσμού και την ικανοποίηση των βασικών ψυχολογικών αναγκών», 2022
  • «Η συχνότητα του θηλασμού στην Ελλάδα κατά την περίοδο του Covid19», 2022
  • «Protecting animals until dinner? Investigation the existence of the meat paradox among veterinary students in Sweden», 2022
  • «Η αντίληψη των μαθητών/τριών για τις μεταγνωστικές διεργασίες τους μέσα από την σχεδιαστική αναπαράσταση της επίλυσης μαθηματικών ασκήσεων», 2022
  • «Αξιολόγηση των δράσεων των μαθητών στα διαδικτυακά μαθήματα», 2022
  • «Η συσχέτιση του εθισμού στα ηλεκτρονικά παιχνίδια με το είδος της επιθετικότητας και το κοινωνικό άγχος», 2022
  • «Χρήση του διαδικτύου και έκφραση συναισθημάτων», 2023
  • «Ψυχική ανθεκτικότητα και αντιλήψεις εκπαιδευτικών για τη συμπερίληψη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», 2023
  • «Performance Appraisal System and Employee Satisfaction: The case of the Independent Authority for Public Revenue (IAPR)», 2023
  • «Επαγγελματική Ικανοποίηση εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας ειδικης εκπαιδευσης», 2023
  • «Covid-19: The impact on Cyprus small and medium-sized (SMEs) Tourism Enterprises», 2023», 2023
  • «Ευδόκιμη γήρανση και η επίδραση της μοναξιάς σε ηλικιωμένα άτομα με ιστορικό καρκίνου», 2023
  • «Αίσθημα αυτοαποτελεσματικότητας και επαγγελματική ποιότητα ζωής Α’βαθμιας και Β’θμιας εκπαίδευσης εκπαιδευτικών», 2023
  • «Πώς η προσωπικότητα με βάση το μοντέλο των 5 παραγόντων προβλέπει την στάση του γενικού ενήλικου πληθυσμού στην Ελλάδα ως προς την ψυχοπάθεια.», 2023

Αετοί της εκπαίδευσης

Διακριθείσα επιχείρηση

Η Στατιστική & Ανάλυση Δεδομένων βραβεύτηκε για το έτος 2023 ως κορυφαία υπηρεσία στον κλάδο της εκπαιδεύσης, στον διαγωνισμό με τίτλο "Αετοί της εκπαίδευσης". 

Το project ‘’Αετοί‘’ είναι μια μοναδική κατάταξη στην οποία περιλαμβάνονται οι επιχειρήσεις, που χαρακτηρίζονται από την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, αποκλειστικά βάσει των αξιολογήσεων πελατών. Είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από αυτό το πρόγραμμα και μια μοναδική κριτική επιτροπή που αξιολογεί τις εκάστοτε επιχειρήσεις.

Η κατάταξη ‘’Αετοί‘’ δημιουργήθηκε για να επιλέξει τις πιο αγαπητές επιχειρήσεις. Οι βραβευμένες εταιρείες είναι κορυφαίοι στον κλάδο, εστιάζοντας ενεργά στην ανάπτυξη και βελτίωση των παροχών τους, το οποίο μεταφράζεται στην ποιότητα των υπηρεσιών και στην ικανοποίηση των πελατών.

Δείτε εδώ τον τίτλο.

9.7

Πιστοποιητικό Γενικής Επιμόρφωσης Αναστασία Μαυρομουστάκη
πιστοποίηση-SPSS-Stats and Data Analysis
Πανεπιστημιακές ενότητες
0
Έτη εμπειρίας
0
Πανεπιστημιακοί τίτλοι
0
Γλώσσες παράδοσης
0
Θετικές αξιολογήσεις
0 +